Keputusan Pemenang Giveaway from Moscow by Miszlullaby

11:05 AM

Assalammualaikum..

Akhirnye berakhir juga giveaway ML pada 30hb yang lalu. Keseluruhan contestants seramai 398 orang. Kalau ade yang tercicir coz bagi link di shoutbox tu ML mintak maaf la yer. Kalau ML nampak, memang ML masukkan nama korang. Kalau tak nampak, nak buat cam mane kan...dah syaratnye kene paste kan link ke comment box, bukannye shoutbox. ML mintak maaf atas sebarang bentuk kesukaran yang korang lalui. Anggaplah ia sebagai dugaan..Hehe..

Tapi yang paling penting, ML nak ucapkan terima kasih bagi yang sudi meluangkan masa untuk menyertai giveaway ML yang tak seberapa ni. ML tahu ramai yang tak sabar nak tahu siapa pemenang. Walaupun baru berapa hari giveaway ni tamat, dah ade yang asik dok menanya setiap hari. Kesian pulak ML tengok. Sorry la ye, ML ni busy. Macam-macam preparation nak kena buat. Preparation nak kahwinlah, nak kerja lah, nak carik keter lah..Seminit tak leyh dok diam. Ok lah, ML tak nak membebel panjang. 

Seperti yang di janjikan, pemenang giveaway kali ni di pilih secara random menggunakan "Random.org" since ML buat macam cabutan bertuah kan. Tapi, segala rules-rules haruslah tepat dan dipatuhi oleh contestants. barulah layak jadi pemenang, Ye dak?. Lagipun ML dah buat rules paling mudah rasenye. Hadiah yang bakal dimiliki pulak di tentukan oleh ML sendiri samada baju t-shirt Moscow or tumbler. Jangan ade yang kecik-kecik hati ye.. Kalau tak puas hati, boleh beli tiket terbang ke Moscow and beli sendiri. Hehe..gurau je ^__^.

Oppsss..nanti dulu...

Perhatian kepada para pemenang!!

Kepada para pemenang, anda semua di minta untuk membuat satu entry bila hadiah ni dah sampai nanti. Tak kisahlah, nak amek gamba pose dengan hadiah ke kan...So that, ML tahu yang hadiah ML dah sampai ke tangan pemiliknye dengan selamat. 

Ape lagi? Cepat click untuk nak tahu siapa pemenangnye!! 



CADLYNN
akan mendapat T-shirt Moscow bersaiz M


DARI DAPUR CT
akan mendapat T-SHIRT MOSCOW BERSAIZ "L"


MISS EZY CHIAKI
akan mendapat TUMBLER STARBUCKS MATREOSHKA RUSSIA


PELANGI CINTA 
akan mendapat TUMBLER STARBUCKS MOSCOW.

GAMBAR HADIAH BOLEH DI TENGOK KAT SINI YE..

TAHNIAH ML UCAPKAN KEPADA PARA PEMENANG YANG BERTUAH.
JANGAN LUPA BUAT ENTRY BILE DAH DAPAT HADIAH NANTI AND
SILE EMAILKAN NAMA, ALAMAT DAN NOMBOR TELEFON KORANG KE EMAIL:

miszlullaby@gmail.com

Siapa yang gagal menghantar alamat dalam masa sebulan. ML akan pilih pemenang lain. Ok?
SELAMAT HARI RAYA!!!!




You Might Also Like

0 comments

I read:

Makeup geek