Vrach contest is a bomb!

8:23 AM

Assalammualaikum..

So recently i hold a contest for my new kid's clothing brand ---> VRACH! Alhamdulillah, sambutan so far pretty impressive. I'm so happy looking at the new faces of contestants. Vrach ni merupakan langkah permulaan untuk berjinak-jinak dalam bisnes selain dari bisnes noxxa dan iron philips. Hehe.. Bagi yang tertanya2, yer saya masih lagi bekerja sebagai doktor. Ini hanya sampingan sebab mengisi masa lapang dan minat yang mendalam dengan bisnes.

Contest yang sedang berjalan di Vrach. Boleh klik gambar untuk join. 

Sempena design baju vrach yang baru kami keluarkan iaitu Aysha Glitter kurung peplum ni, saya tak buat banyak, khas for custom made sahaja dahulu. Just to make it more exclusive. 
Baju ni cantik sangat sangat sangat.


So far buat langkah permulaan ni, kita mula dengan baju kanak-kanak sahaja dahulu. InsyaAllah doakan kami perlahan-lahan berkembang.

Oh ye,bagi sesiapa yang nak join , contest masih lg berlansung sehingga hujung bulan September dan semua mommies2 yang ade anak dari umur 6bulan hingga 7tahun boleh join. Pemenangnye akan dapat baju custom made dari vrach. Seronok kan?



My pretty kids donning kurta from vrach and wardina donning aysha glitter peplum in purple amethyst. They have so much fun! Kalau tak bukan main susah nak ajak photoshoot. Kene ikut mood dorang. Bagi yang nak tengok koleksi baju-baju di vrach, boleh like page kami di bawah ni:


Thank you for your support :)

You Might Also Like

0 comments

I read:

Makeup geek