Joy Revfa and Hafiz Hamidun bercerai

12:40 PM

Assalammualaikum

Pagi-pagi ni dok baca-baca online newspaper, tup- up terkeluar pulak kisah ni. Actually dari last week aku follow up kes mereka ni. Maklumlah, dua2 femes. Si Joy Revfa pun cantik orangnye. Ikut apa yang aku faham dari apa yang aku baca, alkisahnye owner merve cosmetic ni katanya sudah bercerai dengan ex husband yang dulu. Tapi si Hafiz Hamidun kata kes penceraian mereka masih belum setel. Tapi Joy Revfa tetap mengatakan bahawa kes penceraian beliau sudah pun selesai.




Yerlah, kalau tak selesai, mana boleh kawen baru. Takkanlah jabatan agama Islam culas sangat nak biarkan orang2 famous ni berkahwin suke suki just sebab pihak lelaki nak kahwin cepat.

Hebatnye kuasa media sosial ni, aku dari yang tak kenal sape Joy Revfa boleh jadi kenal. Tapi memang tak disangkal tuan nye cantik banget. Tak makeup pun cantik. Walaupun die suke kai tudung berumbut ke atas..tp tetap cantik.

Apa pun, kita tak tahu hal sebenar. Saya tetap mendoakan yang baik-baik buat kedua pasangan ni. Sama cantik sama padan. Kalau isu kecik2 tu insyaAllah boleh disetelkan..setelkan cara baik. Oklah, hari ni hari Isnin...tengah pening dengan hal nak beli rumah ni. Mudah2an semuanya selesai dengan mudah. Amin ya Rabbal Alamin..doakan yang baik2. Mmuuuahhhxx.. 

You Might Also Like

0 comments

I read:

Makeup geek