Jamie Oliver Funky Knife set review

10:10 AM





Assalammualaikum..Okies, hari ni nak review Jamie Oliver Funky Knife set. 
Comel kan pisau ni? Comel sebab colourful! Barulah happy sikit masuk dapur. Cewah!

Jamie Oliver knife set ni aku order dari kedai1UK. 
Harganya pula rm85 not include postage. 
ETA 3 months.
Aku selalu order barang dengan kedai1UK ni sebab boss nye yang best dan dipercayai. Penting ok, coz sekarang ramai seller2 yang tidak boleh dipercayai. Selain dari tu, kalau barang yang korang beli tu harga ratus-ratus gitu kan...bayaran bole di buat 3x. Tak ke mudah tu? And tak membebankan..

Dah banyak kali da shopping dengan kedai1UK. Bukan barang yang diiklan je tau.. Apa-apa barang yang korang minat, ada link..bole la kawtim dengan boss kedai1UK ni.
Aku siap angkut dollhouse besa gedabak tatau berapa kg hari tu..Hehe..Tunggu wardina 3tahun pandai bercakap baru nak surprise kat die..hihi.Tahun depan ye wardina!

Kalau barang berat-berat selalunye aku akan amik di rumah mak bonda tuan kedai ni di Puchong. Tapi sekarang ni sebab aku da pindah nun di Pahang..makanya, pos jek lah.



Ok, pisau ni macam stainless steel instead of ceramic. Selalunye pisau kalau colorful ni kan ceramic.. Tapi yang ni besi okies.

Ade 3 types of knife:
Chef knife
Slicer knife
Paring knife




Every pisau ada label- chop/slice/dice
Jangan tikam orang sudah yee..



Wat masa ni aku tak rasmi lagi, takat selfie jek la pisau2 nih..Sayang la nak rasmi. Kekeke..Last2 duk dalam almari kaca jek tiga2 pisau ni. Perempuan..perempuan..


Okla, sape nak order barang-barang best, bole la add/LIKE facebook KEDAI1UK di SINI

You Might Also Like

0 comments

I read:

Makeup geek