Ada apa dengan cinta 2

4:52 PM




For those yang lahir within 1980's mesti still ingat lagi kan cerita ada apa dengan cinta. Macam heaven gile je kan gi tengok wayang time tu? Haha.. Ingat lagi dengan kenkawan dok tengok eiffle i'm in love.. tentang dia..and ungu violet.. Ohmaigod, teringat-teringat cerita sampai bole berangan macam bajet heroin je kan. Haha..Time dulu memang best. How time flies.. Yes, rangga dengan cinta pun dah tua ok!




Kalau dulu, aku dengan abang aku siap lawan-lawan lagik, ompuan mana lagi cantik dalam AADC. Which is aku tak paham yang actually setiap orang ade taste berbeza-beza.. Memang lambat hadam aku nih. Tapi aku still rasa, dalam ramai-ramai ompuan still dian gak yang paling cun. 


So, dekat youtube actually dah lama ada AADC 2014..which is mini drama untuk iklan LINE apps.. Jalan cerita suweet bangat dong... After 12years, rangga and cinta jumpa balik..Well, tapi rasanya tak sama kot dengan AADC 2 yang akan keluar ni. Apepun, mini drama tu cambest jugak and cinta looks so great n red lipstick!




So,sape yang tak tengok lagi, cepat-cepat gi klik youtube korang. Oh yes, i started to listen to all  melly songs again. cant wait for AADC 2!

You Might Also Like

2 comments

  1. lagu dia best kan? tp jln citer dia sy tak minat sgt..huhu

    ReplyDelete
  2. aah..lagu best ..jalan citer die mcm blur2 sket

    ReplyDelete

I read:

Makeup geek