Today is teusday

11:18 AM


And it is another tiring day.. fuhhhh dalam-dalam.. 2hari kebelakangan ni wardina asyik mengigau,habis mama dengan adik die kene tendang. Mule2 seram la jugak bila die nangis-nangis pukul 2-3pagi, tapi bile aku tengok balik, nampak macam sleep disturbance sket disebabkan aku bukak TV. keh2..(mama die pun bukanle berani sangat.lagipun dok meraba-raba dalam gelap kan payah, so aku biar je la TV tu on). So malam tadi try off TV, bile gelap gelita dua2 beradik pon ketakutan so mama kene himpit macam sushi la dibuatnye.. sorang kanan, sorang kiri. nak bergerak pun payah. I wonder kalau orang anak sepuluh..mesti lagi teruk kene himpit. haha. But end up sume pon tido nyenyak..yang tak nyenyak mama dia je la..sebab kene himpit. Harap-harap berkat kene himpit ni kurus la mama dibuatnye. (berangan!). 

This handsome boy yang super clingy ni plak tak boleh berenggang sikit, kalau die duduk-mama berdiri pun xboleh..die tidur..mama keluar bilik kejap gi toilet pun die dah meraung. oh la anak..ngapain imran? tu belum lagi bile masuk kereta. tahap meraung dah macam bunyi anak rimau mengaum da. kekeke..tak pe la..mama positif..

in 2 weeks time ni nak kene gi kursus lah pulak..hopefully imran and wardina boleh tidor leklok dekat rumah nenek. Siap nanti mama nak kene buat research bagai..oh man..macam petanda nak suh aku sambung belajor je gayanya. kah2.. in your dream..coz i luv to dreammmm..krohhh krohhh..

Hari ni got a few antenatal scan yang datang utk scan baby. Alhamdulillah, all babies doing well. Mudah-mudahan dorang ok sampai bersalin. 2nd october ni ade mortality meeting..entah ape ke jonah aku ni...pantang jaga kawasan je..dapat kes bertubi2..so kawasan under aku nak kene present ade dua kes..mudah-mudahan semuanya ok.. walaupun ibu-ibu itu tidak pernah ku ketemu..xpela..aku present aje la...

Oklah..nak sambung bekerja dengan penuh bekerjaya. Bye. Assalammualaikum.

You Might Also Like

0 comments

I read:

Makeup geek